Theme Preview Rss

Oohh La La..Siput gonggong!!!

Balik JB agenda utamanya adalah makan di Senibong..kat sini lebih pd seafood cuisine..mak ng ayah sibuk nk suruh aku rasa siput gonggong..tp tak de rezeki mlm tuh siput gonggong dah abih...selamat aku!! hehehe



ni view dr restaurant..nun disana is sembawang, Singapore..dekat giler...



Menu pertama yg sampai...Kepah..double thumps up!!!



Udang butter...



Ketam black pepper..pergh!!! meleleh air liur

Ikan Merah masak 3 rasa...


byk lg gmbr makanan mlm tuh tp tak gamak aku nk letak sumer..ada yg mengidam plak..sumer sekali rm300..boleh lah..bg yg tak biasa mkn luar mgkn agak mahal..famili aku pun mng kaki mkn..tp rasanya worth it dgn mknan yg sedap ngn view yg cantik...
Slps bbrp hari ayah dpt call dr member dia (org asli...) ada stok siput gonggong fresh br naik dr laut..trus ayah aku gegas beli sblm disambar org lain..tp aku lupa nk snap gmbr stlh digrg black pepper..bg sesiapa yg geli trus je lah alt f4 jer yer...


sebelum dibasuh dan direbus...



hmmm....



fear factor in Skudai...If u dare!!!!













0 comments:

Nuffnang