Theme Preview Rss

Bercuti - Part 1

Saya frust tak dapat pi induksi...Sobsobsob....kat pulau pangkor lak tue...ingatkan nak buat surat doktor tp doktor saya plak tak recommend sbb saya masih dalam treatment..takut bersalin awal..saya nak merajuk tp tak tau nk merajuk dgn sape...sedih tau..tp tak pe lah takde rezeki..thn dpn pn bole pi induksi lg...yg penting keselamatan diri saya dan baby dlm kandungan ni...
Jadi kami decide amik cuti...lgpun shian auni sorang2 jer kt umah pengasuh..budak2 lain sume mak pak nya cuti balik kg..kami tak larat nk balik kg..dgn perut memboyot ni nk duk dlm kete 5 jam ke bangi takpun 10 jam ke johor..alahai...tunggu la saya bersalin...

Bertolak dr rumah lepas mkn tghari...pastu trus ke Taiping, selepas Sallehin solat Jumaat, trus ke destinasi pertama - Z00 Taiping. Alhamdulillah tak sesak dgn pengunjung...mula2 kami naik train..pastu jln2 sket tgk binatang2 yg dekat2 jer..tak larat wooo..bukan saya jer yg tak larat..Sallehin pun berpeluh2..tu lah kat opis beraircond, kat rumah pun beraircond, dedah sket kat luar dah berpeluh2...tak larat nk jalan kami naik train lg..hehehe

0 comments:

Nuffnang