Theme Preview Rss

3rd anniversary

Hari ini genap 3 tahun kami melayari rumahtangga bahagia...Rasa sekejap jer...Rasa bangga dapat melahirkan anak perempuan yang comel. Bila lihat perut yang semakin membesar ni pun terselit rasa bahagia tapi berdebar..


Kalau diimbas 3 tahun yang lalu, nak tergelak pun ada. Bayangkan semasa Sallehin nk angkat nikah saya rasa berdebar dan rasa nak lari...Bukannya saya tak cintakan dia, sayangkan dia. Saya mmg nak kawin dgn dia, tapi tiba2 saya rasa takut berumahtangga...Saya takut tidak disayangi, saya takut dipukul, saya takut ditinggalkan..Saya takut mengambil risiko. Saya mmg nk lari tp sebab kakak saya dah duduk di birai pintu bilik pengantin, tak bole buat apa...hehehe. Kemudian lihat muka Sallehin yang tenang, saya tahu saya selamat disisinya.




Mengimbas kembali waktu2 bergelar pengantin baru rasa nk pi lg kedai gambr...nk ambil lg gmbr2 mcm nie..hehehe. Tapi 3 thn kawin byk dah berubah..masing2 dah ada double chin, perut pun..hehehe..kalau kawan2 lama tgk sallehin skrg ni mmg tak caya..chubby and boroi..bila saya tegur, saya juga disalahkan sbb slalu masak byk...salah ke saya? :)



Dah rezeki, sebln kawin saya disahkan mengandung..seronok sungguh! Mcm2 dlm fikiran..sihat ke baby, cukup tak sifat, ikut muka sapa..kulit warna apa..hehehe...


Auni Solehah Binti Mohd Sallehin selamat dilahirkan pada jam 8pg seberat 2.6 kg di Hospital Seberang Perai...Sebenarnya saya nk namakan anak saya Auni Qistina, tp bila nurse tunjuk baby pada saya, terus Auni Solehah terlintas difikiran saya..Itulah namanya ketetapan...

Hari ini genap 3 thn

Kami bersama

Saya bahagia....



0 comments:

Nuffnang