Theme Preview Rss

BAPOK PENATNYEEERRRR!!!

wow..lama sungguh tak update blog rojak aku nie...penat berhari raya tak hengat! 2 minggu bercuti mmg digunakan sepuas2nya..beraya di Bangi, KL, Johor..perghhh..duit raya Auni pun banyak la..:) Ditambah lg kakak ipar aku bertunang, lg la pancit!


Ni lah kedai gunting rambut my hubby dr kecik smpi la dah beranak pinak nie..dia punya hairdresser(heeee....ngada2) potong tak hengat...aku pun naik ngeri tgk dia menggunting.laju semacam...but this is his fav place since he small...

Auni 'bodek' nenek..Auntie Lah urut nenek dia pun ikut sama...

Beraya at my uncle's house - TTDI. This is his turn tu jaga atok...so ramai2 pakat mai umah dia...syok berkumpul ramai2 gini..tp blum cukup korum lg nih!!!

Penuh tp aku tetap ngap kueh raya (I'm food lover)

Nie muka2 yg merayu nak duit raya...yg kat belakang tue, ko dah keje yer Dr.Zawani..tak yah la nk sengih2 tayang gg..(hahaha..padan muka ko,thn lpas dpt singgit jer dr aku)

Najwa, my niece, so manja and gedik..hehehe..just like her mama..


Beraya di rumah Cik Zakaria and Pn Rahimah (Zawani's parent)..Zawani was my closest cousin since dah dr kecik selalu mai umah..mak slalu jaga depa bila mak pak depa kene kursus...lg plak bila bapak aku dpt tender kantin kt pontian...masa tue parent zawani nie ngaja di pontian..maka aku pun berpindah sekolah..nak dijadikan citer satu sekolah la ngn wani..bila dah satu sekolah aku nie dah jd mcm kakak dia..nk mkn mee rebus cr aku..gaduh ngn kawan cr aku...yg tak tahan tue main buaya2 ngn budak lelaki tp dia plak yg jd buaya...malas pi sekolah plak tue...asyik melalak jer..nasib baik hati ko terang, blaja pandai..kalau idah tak bergelar la dr zawani!!! SILA CARI DR ZAWANI DI HOSPITAL KAJANG!!! HEHEHEHE

0 comments:

Nuffnang