Theme Preview Rss

Sepnjg Kak Lah bertunang

Nie gmbr sepanjang hari Kak Lah bertunang....i'm just put pictures here with some comments..tak larat you..nie pun menyambil basuh kain sidai kain...nk tdo plak...salehin ngn Auni dah lama lena tak nyedor...Amboi...posing u.....
Baby Fazly on lady susan..(agaknya..kak lah ada habaq nama benda alah atas meja tuh tp aku ingt2 lupa)
My future biras...insyaAllah...Sabahan....

Wah wah wah.........senyum lebar En.Amir

Sempat lgi tuh bergmbr di luar rumah

Ish, sabar Baba...sabar....ngehngehngeh

Apa pasal itu makcik bercekak pinggang???

Nana..Adik ipar ku yg paling bongsu..yg mulut muncung tu abang sallehin no2..yg blkg tu adik sallehin no.5...agen insurans tu..pandaaaaaaaiii carik duit..bertuahlah ko KAT...mmeeooowwww!!!!
Aku pk 457,9987 kali utk meletak gmbr ni...gemok seh....
anak aku yg ligat...tp pandai main sorang2 tak nyusahkan mama papa dia...sonang den nk gerak...tak menyelit bwh ketiak aku...paling koman dia cr apaknya...:))

Kasih ibu kekal ke akhir hayat......

Mulalah tu mengamuk..kalau bkn kerana nk susu, nk mandi, idak pun nk tdo...semua menjerit mcm tertelan speaker..heehehe

Projek senyap2..nmpk nenek, habislah ko budak2...

Oman : Auni, tgk kamera...................

Sepupu yg antara terapat dgn famili Sallehin

0 comments:

Nuffnang