Theme Preview Rss

Semput nafas ku...ngehngehngeh

Lepas ke Johor patah balik ke Bangi..kan kakak ipar aku tu nk bertunang...penuh rumah nenek dgn cucu2nya...(tak byk gmbr di Johor..sbbnya aku byk agenda tak sempat dan lupa nk snap gmbr...) sebenornya gmbr yg bebanyak ni sallehin yg tlg amik..aku mmg kat dapur jer la...insyaAllah kalau aku balik JB lagik akan aku amik gmbr bebanyak gmbr umah ayah aku..(actually ayah aku kreatif, diubahnya rumah kecik tu jd ala2 bali..siap ada kolam ikan lg...)will post here..just wait... Ni eksen nangis je lebih..tak kuar air mata pun....

skrg dah bole manja ngn tok wan...


rumah nenek jd padang bola...dah kul 12 mlm pun tak tdo2 lg budak2 nie..

tlg nenek design hantaran Aunty Lah ker???


Si kenits melepaskan dahaga..

Oppsss "ttuuuuuuttttt;..terlepas plak ....

Perah tenaga menyiapkan bunga rampai...

Inilah hasilnya...baguih!!!


Bersungguh mak mertua aku gubah sirih junjung...








Antara hantaran belah perempuan...buat sendiri yer...


Katerer ni nyusun sudu garfu punyalah cantik...


Kak lah, ko ni pandai ke gubah..tlg tgk je lah...

yea..kimie dah sampai...dia nie lah andamkan anak menantu pn rawiyah termasuklah aku..cantik..mmg neutral..


Belum lg siap...nk tgk hasilnya??? tunggu............

0 comments:

Nuffnang