Theme Preview Rss
Hari pertama Hari Raya Aidilfitri kami di Bangi..kami masih merasa kehilangan ayahanda kami yang tercinta...Pemergian Baba belum lagi mencecah 40 hari...Saya seperti masih terasa kehadiran bapa mertua saya...Mama saya lihat sungguh tabah dan kuat..Setitis airmata tidak kelihatan..namun saya tahu mama menangis setiap kali usai solat...ada saya bertanyakan perihal baba..dan setiap kali mama akan bercerita mengenai baba tanpa henti...mama masih terkenang baba...bukan teringat tapi terkenang...mama terkenang baba sampai akhirnya..... Sesi bermaafan di pagi yang sungguh tenang..Bagi saya dan suami, amanat mama sungguh berat buat kami yg masih mentah..Namun, kami suami isteri sepakat akan mencuba sedaya mungkin untuk mencapai hasrat arwah baba dan mama juga, bahkan hasrat kami suami isteri juga...insyaAllah kalau itu diberi keizinan olehNya....


Mahdi and his cousin....Adenin...


Anak2 saudaraku adalah anak-anakku jua..

Mahdi ngan Pak Long...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga...
Maaf Zahir Dan Batin

0 comments:

Nuffnang