Theme Preview Rss

Tragedi Raya

Saya suka2 buat kueh raya yang simple...buat dgn Auni...bg tugas tabur segala benda kecik mak nenek tue..tp mak aih, penuh satu genggam dia tabur...kalau mak ko buka kilang benda alah tu nak.....mmg bankrup!!!
Tragedinya..heheh!! Marah suami dgn saya..aiseh..nk wat camner..bknnya saya sengaja...saya bakar la cornflakes tue dlm oven..bila dah berbunyi saya pun pi la ke dapur..sangkaan saya Auni sedang leka bermain dgn papanya...saya letak dulang pembakar (yg masih panas) diatas meja. Datang Auni nk mengintai konon kuih yg dibuatnya diatas meja tu..tup2 bibir dia melecur terkena dulang pembakar yg panas tuh...alahai..kesian anak mama....
Sekali tabur, sekali makan...aiseh..Meriah kan????

Tak nampak kesan dibibir....
belum nampak..pandai coverha..nmpk tak kesan hitam atas bibir Auni tu???
Mahdi : Hahahaha....Tragedi Raya!!!

0 comments:

Nuffnang