Theme Preview Rss

Jalan2 di penang

Auni before the day my parents come to my house...mak pak aku ngn family kak aku mai penang...sebenarnya kami ada family gathering a.k.a family day di Pasir Salak..pasir salak di perak yer...jd keluarga saya mai awal bbrp hari utk bermlm di rumah kami...rumah kami tak cantik, rumah kami tak besar..tapi kami berbesar hati menerima tetamu.... anak2 buah saya...sahira, nazura and hakim...adik mereka yg kecil di Langkawi..kesian depa tak sempat nk ke langkawi utk lihat adik depa yg tersyg...

Auni tunjuk jaguh....:)

Dah mai ke sini kami bawa la family saya ke bukit hijau..ingtkan nk ke sg sedim..tp mengingtkan sg sedim amat la deras dan tak sesuai utk bebudak dan mak budak jd sallehin decide bw ke bukit hijau..ok lah tempatnya...tp jauh yg amat...

tok haji saya hanya pandang geram jer..tu la sapa suh tak bawa sluar spare..hehehe

lawak sungguh gambar nie...ada duyung tembam sesat..oh sy tiada dlm gmbr sbb sy tak mandi lama...kesejukan dan perut sy sakit...takut gak jd apa2 pd kandungan nie...

Pastu pi island..mak aji saya nie teringin benor nk mkn nasi kandar...ish, sy nie dah kembang tekak kalau dgr nasi kandar...
Smile!!!

Di kedai nasi kandar

0 comments:

Nuffnang