Theme Preview Rss

Kursus ke Langkawi

November yg lalu saya berkursus di Langkawi..3 hari 2 mlm..oh yer saya terpaksa tinggalkan auni dgn pengasuh kerana ketika ini sallehin pun berkursus di KL...Ini kali pertama saya berjauhan dgn Auni..hanya Allah yang tau bagaimana susahnya hati meninggalkan anak..setiap mlm saya menangis, hanya baju auni sebagai pengubat rindu mamanya nie...balik dari kursus, Auni tak bercakap apa pun, senyum pun tidak..nak pandang muka saya pun tak hingin..perutnya kembang kempis menahan tangis...sedih saya melihat keadaan Auni..selepas ini saya berjanji tidak akan pergi berkursus sekiranya sallehin juga berkursus..terpaksalah berkorban demi anak... Dlm feri dari Kuala Perlis ke Pulau Langkawi. Azhani and Min..geng2 anak dara...
Oh, ini gmbr mak dara yer...

Saya mungkin termasuk dlm geng anak dara...:)


Bergambar sblm masuk ke dewan...

Tugasan pertama, kena berjalan kaki ke pekan kuah dan beli barang yang amat berharga pd diri sendiri. Sebenarnya penganjur nk beri peluang bershopping sblm bermulanya kursus. Saya soping bagasi..bkn satu tp dua...hah..sume gelak tgk saya tp saya tak pedulik!!


Sesi memecahkan kepala..Benci! :)

Goyang bang jgn tak goyang...

Ni ai tak tau la depa menari apa...mcm anak ayam berak sembelit pun ada..


Haji dah naik syok..bahaya!!

Joget poco2..main hentam je daaa....

Setiap peserta dikehendaki membawa telor dan menjaganya. Tp saya adalah org pertama yg pecah telor!!! Benci!!!

Ni lah gantinya..Kehulu kehilir kene bawa batu berat nie..utk menaikkan semangat saya lukis gmbr di batu (sbnrnya nk lepas geram nie..)

Makan besor...

Dlm bot..oh sepanjang berkursus ni saya mabuk...kepala berpusing..sumer benda nmpk dua..balik dr kursus buat pregnancy test, positif!! Suamiku tersenyum lebar...

Ni ikan pari yg amatla jinak..bole suap mkn lg..
Belangkas...sempat gak saya bergambar dgn belangkas...

baru yg berupa pahlawan mohawk...cuba cari..

ni plak gmbr muka baby...nmpk tak?

pulau yg berbentuk kasut
perasan tak bentuk penyu diatas kilim geoforest park tuh??
mat saleh yg sewa bot sendiri...mmg adventure la depa nie...berlengging jer...

balik dr jln2 kene buat persembahan la plak


kump saya berboria...kami kan dari penang..boria la..chewah...
mmg syok sepanjang berkursus nie...bila lagi nk mai langkawi?? kene la kenyit sallehin lebih sket..untung2 dpt ke idaman suri...:)

0 comments:

Nuffnang