Theme Preview Rss

Perlawanan persahabatan

Wah...ini adalah team bola jaring JKE PSP..hati2 dgn kami...ceh! saya hanyalah menumpang gmbr krn saya hanya layak menjd pengurus tak bertauliah...tak bley main la beb...jantung saya akan berdegup kencang mcm nk pecah...(penah ada pengalaman...mgkn sbb thyroid saya...)



Ini dia...muka ganas2 belaka...



sdg geng2 mak org lwn bola jaring antara jabatan, geng bapak org main bola sepak plak..laki ku main sat jer...perut udah boroi!! hikhikhik...skrg siap suh aku carikan losyen kuruskan perut..mak ai..tak pernak terbyg suani saya sibuk nk kurus balik kalah pmpn lepas bersalin gamaknya...oh yer..sy mmg sudah gemuk..naik berkilo2..tp tidak apa..saya ini perempuan mengandung...dan saya sudah ada perancangan..bln 5 nanti brg yg saya tempah akan sampai..apa dia??? tunggu!!!!!!!!!!


sibuk mengagih hampeh...masing2 amik utk anak2..oh auni saya dpt air kotak...:))


Hah..ni muka puas hati lepas pi spa di jusco..(ada kene mengena ke dgn pic di atas?)..mak ai ckp i ngandung sbb kene ngurut..saya betulkan peranakan saya...mgkn la kot..tp sallehin dan saya mmg merancang nak anak pun...

0 comments:

Nuffnang