Theme Preview Rss

Salim Family Day

Seperti yang dijanjikan, hari keluarga telah diadakan di Pasir Salak. Ramai yg datang, hampir 100 org..keluarga Salim...malu gak nk ngaku, ada gak yg saya tak kenal..tp ni lah masanya beramah mesra..ye tak??? isteri sepupu lah...sepupu yg dah meningkat dewasa la...sepupu yg jarang nmpk muka la..muka ssaya pun jarang muncul...hehehe.maklumlah bila dah berkeluarga bermastautin jauh diutara mmg selalu ketinggalan function keluarga.


Senaman poco2 di pg hari..oh, saya hanya boleh poco2 sebentar saje..perut rasa nyilu...
Auni dtg bersama dgn anjangnya..Saya dtg kemudian...
Suami saya dari sisi...sudah gemuk dia...............:)

Makcik2 yg sporting moting...


Selamat Pengantin Baru buat Syakirin dan pasangan...(tak nampak muka...saje nanti glamer plak mamat nie..)


Auni pun ikut sama gelek...

Pasangan romantik...hehehe..bersarapan di tepi Sg Perak....berdua...tetapi...
ramai plak yg menyerbu port kami...heheh
Dua pupu Auni...
Ececeh...pandai nk berkawan...

Cantik pemandangan..damai sambil menikmati sarapan


Anak daraku jd idaman ramai tau!!!
Kumpulan DODOL!!!

Kumpulan WAJIK!!!!
Kumpulan CEKODOK!!!!!
Kumpulan...hahahah tak ingat!!!

hoho suamiku ngelat...tak amik gambar kumpulan saya..saya dengan bangganya mengaku adalah ahli kumpulan LEMPENG!!! ya..gambar ahli kumpulan kami yg paling kecil a.k.a terkuat tak lain tak bukan mestilah Auni...:)

Acara sukaneka...

Jgn sampai kemek hidung ko Dr Zawani yer...
Acara tarik tali

Papa and Auni in swimming pool..

Mak buyung pun nk mandi sama..tp tak reti nk berenang...:)

Anak saudara ..and sepupu

Auni takut boya kene kebas ngn org lain...sanggup duduk dlm boya tak moh mandi lg...
Sekian....:))

0 comments:

Nuffnang