Theme Preview Rss

Auni 18 bln

Lepas kelas pg td berlesup aku kerumah kak shikin,amik auni nk pi klinik kesihatan..auni ada checkup, disebabkan dah 18 bln kenela ko cucuk nak...(injection and polio). sallehin tak dpt mai sbb kelas compact dr pg smpi ler ptg..jd bini hang yg kire superwoman ni pi la sesorang.. muka aku berkilat..(sila abaikan yer...berpeluh sbb terkejar nk amik auni)...
shian anak mama...meraung dia bila kene cucuk..nurse siap pegang kaki auni sbb auni meronta2...biasalah budak da besar..dah byk kali kene cucuk..jd da paham la kn...
sepanjang jln menangis sendu...shian aku tgk anak aku nie..jd aku pujuk pi petronas beli minuman kesukaan auni..vitagen...belilah lebih sket ye tak..boleh la minum sama2 ngn kwn2 dia.
dah dpt vitagen masih lg menangis...smpi ke rumah kak shikin lg la meraung..nk buat mcm mana nak..mama kene pi keje cr duit..boleh belikan auni vitagen byk2...:)

1 comments:

sabrinaabubakar said...

sat gi auni bagitau mama dia klu keja carik duit bebanyak trus li kilang vitagenlah mama...hihihihi..imagine ekk bebudak akap camtu mau tak heart attack mak nyer

Nuffnang