Theme Preview Rss

Pre-Test

Lepas habis kursus lebih kurang 4 ptg, aku ada kelas plak...smpi kul 6 ptg..ingt nk buat test 1 utk subjek IC Design...aku siap buat 3 set paper..sajer tak nak bg depa meniru..hampeh..susah katanya..padahal aku tgk kertas final exam tuh...aiseh..nk kene basuh budak2 nie..so aku decide test tu jd pre-test jer...tp aku diamkan smpi ke akhir waktu..sajer nk mendera budak2 nie... bebudak ni sumer ingat aku ni bodoh kot..kalau dah jeling2 aku..mulut terkumat-kamit pandang kertas soalan(padahal sdg berckp dgn kwn sblh)..siap halau aku pi berdiri tempat lain..apa kes???kalau aku angkat kening, depa angkat kening balik kt aku...aku jegih mata, depa tersenyum2 balik...ada plak yg asyik sibuk nk pinjam correction pen..aku pun sound nanti aku beli satu lori bg kat dia..tersengih jer...ada tuh bawa nota toyol bawah peha...huhuhu..hello!!sudah berapa kali aku mau ckp..aku penah jd student yer...ish, takper..korang tunggulah next week..soalan lg mencabar dr pre-test...(ye ker??mcm lah aku nie rajin sgt..:))
student pmpn jer yg baguih...wpn ada niat nk bertanya pd kwn, tp dimatikan jer niat..sbb malu kt aku kot...
hah..ni geng2 yg suka berlakon ckp sorang2...
hak yg bj putih tu tgh berusaha meniru kwn sblh...
hahaha...apa benda nie??? sempat plak aku snap gmbr lauk berbuka aku yg dibeli di kantin...bw masuk sekali dlm kelas..sbb takut terkunci dlm opis..sumer org kan da balik..tinggal aku jer flexi..kalau la student aku tau makanan..mesti bising memanjang..hmmm....

2 comments:

sabrinaabubakar said...

kalu diorang tiru bagi bekheng jer..hihihi..tak pun sekeh sesorang..pastu soh diorang lompat katak 100x..hihihi..gosh rindunya dedulu time exam tiru tiru ni,.

Winda said...

mmg pun rasa nk bekheng..tp bebudak nie dah besor..mau dia report kt KJ...mampuih aku..Hehehehe

Nuffnang