Theme Preview Rss

Sabtu Keje..:((

Kuar dari opis..lalu peagent home aku...laaaaaa....byk lg assignment bebudak nie...tu la rajin bebenor bg assignmnt kt budak2..tp itu utk kepentingan depa...takpelah...pahala....hehehe...sblm blik aku dah termenung tgk kotak ajaib aku tuh..(kotak yg berisi assignmnt bebudak nie..) nk bawa blik ke idak...nk bw ke tak...ke tak nak...ke nak....hmmmm...bila pikir2 rumah yg mcm tongkang pecah, kain bj yg tak lipat lg..projek kueh raya lg...muka Auni yg sdg tersengih..arg tak payah lah..benda ni sume keje..keje kt tmpt keje le...keje mana penah abis...btul x???? cuti plak sehari jer..isnin keje blik... pas2 kepala hotak aku dah mula pikir nk berbuka kt ner...ajak sallehin mkn luaq la...pastuh beli baju raya sallehin..kalau jmpa baju utk aku bagus gak....bj utk auni hampir complete..si kenit ni kene byk bj..sbb suka berpeluh..kene slalu tukar bj..takut plak tok mak dia ajak beraya kat umah moyang...kene berhari2 disana...duit2...itu sume perlu ongkos ya!!!

0 comments:

Nuffnang