Theme Preview Rss

Auni Mendera Patung

Jumaat mlm Auni mengamuk bagai nk rak...aku dah tak kuasa nak mendgr dia menjerit...sallehin yg dok melayan..aku plak masuk bilik tdo, godeh2 almari auni..(yelah, nk telek bj2 br Auni).terjmpa plak aku mainan patung yg neighbour hadiahkan masa birthday Auni yg pertama dulu... Aku : Auni..mama ada patung...(auni melalak dgn kuat di ruang tamu)
Sallehin: Cpt2..mama ada patung..pi bilik cepat....
dgn terkedek2 si kenit nie mai masuk bilik...senyum tersipu tgk aku pegang patung...


tp tak sampai 10 minit itu patung sudah kodong...kudung lah!!!

Bgn sahur plak aku terjumpa kaki patung..alahai shian kau patung kene dera ngn anak aku....

Tu dia manusia yg patahkan kaki ko...kihkihkih

Auni bersama pengasuh..Kak Shikin...the other boy is teman bermain, bergaduh, bercakar..Irfan...Auni pandai main kete dr si Irfan nie lah kot..bygkan masa aku tgh solat, si Auni dok kt atas sejadah sambil melayang2kan kete mainan "vroom...vroom...vroom.."..Aik bila masa anak aku pandai vroom2 nie??? moralnya...hehehe aku solat tak khusyuk..hehehe

0 comments:

Nuffnang