Theme Preview Rss

Berbuka puasa hari ke 11

kowang tgkler lauk pauk yg aku beli nie...mkn 2 org tp lauk mcm 5 org..ikut nafsu..heheh..last2 tak habis pun..ni pun ada lauk yg aku simpan dlm fridge,konon buat sahur..jd nk tau lauk apa aku beli??? hah..lauk ikan siakap sweet sour, siput sedak masak lemak (fav aku dey!!!),sayur kangkung belacan,rojak s'pore and murtabak...berbuka dgn kurma tuh mmg wajib la...sallehin mesti nk kurma sblm belasah yg lain..(aku tgh geram ngn laki aku nie..suka na nyakat aku..adalah benda yg disakatnya..:P)
rojak s'pore ni spesel sket..ada 2 jenis gedebus(aku panggil la..tak tau la korang panggil apa)satu kosong..tepung jer..satu lg penuh ngn udang...sotong pun ada..mmg mewah la..ada bunga kobis grg, brokoli grg..paru, hati...mcm2 lah...tempe pun ada...tp aku pilih yg best2 jer..benda2 yg biasa mcm tauhu, sosej,ubi kentang tu tak payah ler..buat perabih duir jer...(ni pun dah byk perabih)
Ni siput sedut...sedap!! mmg fav aku nie..sallehin sblm kawen ngn aku tak penah mkn binatang nie..tp skrg dia yg crut cret byk...:)
Penuh meja kecik aku nie..saje tak mkn atas meja mkn elok2...nk mkn dpn tv..kalau la mak aku tau..mak aku ni penuh protokol...(skrg ni tgh on air cite kekasihku seru, so nak chow ci chow!!!)

0 comments:

Nuffnang