Theme Preview Rss

Suaraku seperti tertelan speaker...hehehe

Lauk sahur tinggal panas jer saki baki berbuka...cuma tambahan tauhu sambal ngn telor grg...aku tgk sallehin apa jer lauk, mkn sedap jer..tak kira la sahur ke berbuka ker...bdn tak gak gemuk...aku gak yg berlapis...takper, solution nya..hehehe..apa lg pregnant la... Auni mengamuk masa aku siap2 nk masak sahur..nk susu..buat 6oz trus tdo blik...
tiba2 bgn sbb dgr aku berborak ngn sallehin kt dapur..sallehin kata suara aku chenpreng...anak pun bgn...cheh!!!
Bulat mata tak moh smbg tdo..sallehin nk smbg tdo pun tak leh..hehehe
Ni ler perangai sallehin yg aku tak gemar..suka baca pamplet or brochure pastuh bersepah2..dtg auni dok koyakkan kertas bersepah satu umah..siapa yang membebel?? aku jugak..siapa yg kemas..aku jugak...:P

0 comments:

Nuffnang