Theme Preview Rss

^_^

Weh..lama dah aku tak mem'blog'...bln posa nie mmg letih sungguh..rasanya bape kali jer aku masak utk berbuka...yg lainnya hehehe..tak lauk kantin, lauk kt pasar ramadhan la jwbnyer...bukak folder gmbr jmpa la gmbr2 yg boleh di share utk tatapan sumer....
Ini ler opis aku...meja aku mintak mahap yer..ketika ini sungguh 'kemas' sekali..tgh2 boring snap gmbr mak buyong dpn aku...pn. azlina....hehehe
Ni pn.rasammal..very friendly..amik gmbr belakang je la yer..sbb tak mintak izin pun...:)) meja dia pun lebih kurang sama jer....tp aku lg kemas la...heheh
nun di sana org yg rajin2 di opis...mgkn aku akan post gmbr2 org2 yg rajin di opis aku nie di lain entry..termasuklah aku skali (peduli la org kata aku perasan!!!..:))
Hah ni aku snap gmbr masa students aku buat presentation pasal CPR...mamat yg tgh present tuh suka gelabah...sket2 gelak..berpeluh sentiasa...asal kene present mesti nk pi toilet..nmpk sgt gabra....student pmpn dlm kelas dia pun kata dia nie pelik sket...
sumer kontrol comei...tp ada sorang student pmpn tue aku suka yg amat tgk muka dia...comei...geram aku...
nie plak aku candid student aku jwb kuiz...muka tensen giler masing2...
hah...dlm2 pura2 menjwb tue ada jer taktik diaorg nk menipu a.k.a meniru..hello..aku nie pun penah jd student yer..jd tau la muka2 yg ada pasang niat nk meniru...asal2 jeling2 aku jer mmg sah meniru la tu..bila aku check ada jer nota menyelit...dah rampas nota pun masih bley meniru...smpi skrg aku masih tak tanda kuiz depa sbb geram bila baca jwpn depa sumer sama...xerox la tuh..baik tunggu mood baik aku...kalau tak....padan muka diaorg!!!malas aku nk ckp...

0 comments:

Nuffnang