Theme Preview Rss

Majlis Taddarus Al-Quran

Jumaat tghari selalunya aku merondek dgn latifah and ina..nie masing2 lesap pi mana pun aku tak tau...nk balik umah malas gila..so aku decide merondek sesorang di sunway carnival..hasilnya amat memberangsangkan...:) dptla sehelai t-shirt Polo untuk hubby ngn baju 2 pasang utk Auni..aku??? smpi skrg satu helai bj raya pun tak beli lg..shian kn..:(Balik2 dr shoppeng tu solat trus pi majlis taddarus..dgn pakaian berseluar selamba jer aku pi...takper yg penting aurat terkatup..heheh..
Kak Mas...
kak Ida ahlan wasahlan...hehehe
Pensyarah JP: Adik dr blok mana??
Aku : ????
Pensyarah JP: Duduk blok kamsis brapa?
Aku : Saya dr JKE
Pensyarah JP : Ooooo...pensyarah ke, ingtkan student.....

Tak sangka aku yg dah beranak satu nmpk mcm student...i sukeeee......i like!!!!!

jgn mare....

0 comments:

Nuffnang