Theme Preview Rss

Sunway carnival...

Berbuka puasa hari ke 14, aku plan nk mkn di Laksa Shack..tp sallehin nk mkn di McDonald..bila sallehin da bg suggestion aku trus ikut sbb hubby aku nie susah nk kuar nama tmpt mkn dr mulut dia...kiranya aku hargai suggestion dia la..kalau ikut rasa tekak aku jer,lain kali sallehin tak moh lg bg idea plak...



so we decide nk pi sunway carnival jer..sbb baju melayu disana ada offer 50%...sampai kat sana rupanya takde McDonald..hehehe..shiian laki aku...mkn KFC jer lah..lgpun kami dah berbuka ringkas dirumah...buat alas perut..nk tau apa dia mknan berbuka kami?? air yogurt ngn megi sebungkus dibhg 2..hikhikhik...tu jer la yg ada di dapur aku...kami mmg slalu mcm nie...kalau nk berbuka diluar wajib diutamakan solat maghrib dulu..so takler bekejar mkn atau berhimpit nk solat...



Mkn punya mkn sejam gak kami mkn..weh kul 9 weh..carnival tutup kul 10..so, kami gegas ke parkson..sallehin plak nk pi blik ke kete sbb tiket parking tertinggal..cheh! aku pun bw la Auni meronda ke voir..ada satu kasut tue boleh tahan cantiknya..dah la flat..aku mmg stop pakai kasut berinci nie..sbb gi keje pun kene kasut bertutup..lgpun takkan ko nk pakai kasut tinggi mengajar kan???mau patah pinggang ko...rega pun tak smpi rm40..aku pun sambar ler satu..hehehe...

sallehin angkut sekali bini ngn anak dia masuk fitting room..punya la besar fitting room dia smpi stroller auni pun bley masuk..puas hati..(apa yg puas hati??tgk sallehin tukar pakaian??? kehkehkeh) tp sumer baju tak sesuai...kalau bj nak saiz M, sluar plak saiz L..mana bley pilih mcm tu kan??? terpaksalah tertangguh lg projek baju raya kami..kene smbg esok la...ingt nk tgk kat first lady plak...

shian penat si kenit nie...siap terlentok kat pintu kete..:)

0 comments:

Nuffnang