Theme Preview Rss

Break Fast at Kenny Rogers

Hari puasa yg ke-5, kami berbuka di Kenny Rogers di Jusco yg baru dibuka di Bandar Perda...kami smpi awal but then we decided not to berbuka trus di KR..solat dulu..baru syiok...buat mengalas perut, kami mkn jer dulu roti LaBoheme didpn surau Jusco yg besar lg bersih (almaklumlah baru buka..tp tak tau lah 3,4 thn lg)... Si kenit yg tak posa...bikin mama dia terliur jer...
Auni makin ligat..aku ngn salehin cr port yg tersorok sket..jd kurang segan lah kami ngn perangai si kenit yg tak reti duk diam nie...
joget la nak...
minum pun atas meja..suka hatilah...asal ko bahagia...
aku slalu lupa nk bawa baju spare si kenit nie..slalu comot dek makanan..ni kirenya letak tisu as napkin la..tp harammmm.....kejap jer disentapnyer...
salehin komen aku tak suka senyum dlm gmbr...byk kali dia amik gmbr aku suh senyum..tp akhirnya gmbr masam nie gak yg aku tayang...sbb aku suka tgk muka aku masam...ahaks!!!
sedap mmg sedap..tp awat portion dia sket sgt?? berbeza dgn di KR Angsana JB and Jusco Seremban...Tak syiok la camnie....

1 comments:

azie said...

win.. anak ko lebih kurang anak aku jer.. tu ler tpt makan dia..atas meja..!! huhuhu

Nuffnang